Prostia in stare pura: prezinti triumfalist un proiect de autostrada de 6km, care ocoleste doua sate dar nici macar nu te scoate in DN 1 Brasov-Sibiu, iesi tot in ambuteiaj la Ghimbav, intri prin localitate pe drumul vechi, dai colturi, etc? Adica in loc sa mearga de la A la C pe traseul viitor, ei fac doar A la B, ca mai mult nu pot.
De ce, era prea greu de facut pod peste paraiasul Barsa, ala vine mai tarziu, ca cel de langa Cluj, excede capacitatea de proiectare romaneasca, cum e cazul si cu tunelurile?
Adica tot ce poate face inteligenta de inginerie si management sunt 6km pe loc neted ca-n palma si fara obstacole, asta erau prioritare, asa a iesit din analiza cost-beneficiu? Trecerea peste munti e mai putin importanta, acolo n-au iesit din calcule avantajele de trafic asa mari ca la ocolirea Rasnov si Cristian, bucata aia o lasam pentru viitorime, nu vrem sa ne luam riscuri ca de fapt habar n-avem sa construim prin munti.
Nici nu stii ce-i mai mare, prostia sau nesimtirea sa iesi in fata lumii cu asa aberatii de prioritizare.