Invadaţi de maşini second hand

In caz că vă întrebaţi ce s-a mai întâmplat prin ţară în 2017, cât voi aţi stat în piaţă la proteste, vezi grafic. In bula mea nu prea-s băieţi care îşi petrec weekendul în parcare pe botul maşinii să dezbată la o sămânţă modele de jante şi femei, în această ordine. De aia zic, poate v-a scăpat ştirea anului: ca anvergură, se califică de departe.

E de interes public, nu privat, deoarece poluarea e o externalitate, deci nu interesează nici pe dealerii SH, nici pe clienţi, nu se reflectă în preţ. Ştiam că au crescut înmatriculările, dar nu chiar atât, iar asta nu se explică doar prin naturalizarea maşinilor care circulau cu număr de BG. Vi se pare aşa ciudat că traficul în Bucureşti s-a schimbat vizibil în doar doua sezoane?

Pe scurt, rablele germane abandonate dupa scandalul noxelor din 2015 se mută masiv în Estul Europei, iar la noi e veselie maximă ca s-a abolit bariera taxei de poluare (sub diversele ei nume) fix acum. La şofat, poporul nostru e anarho-libertarian (deşi cu argumente de stânga).

Lasă un răspuns

*